Kundeprosess

Laftekompaniet kundeprosess

Det er ditt valg om du ønsker en ”nøkkelferdig” hytte, eller om du vil styre noe av prosjektet selv.

Laftekompaniet kan – som også er mest vanlig, ta ansvar for ”hele saken” i tett samarbeid med deg, og med klare ansvarslinjer. I en byggesak har man nærmere 40 avtalepartnere og kontaktpunkter som skal følges opp og som man må forholde seg til.

  1. Byggesøknad og godkjenninger
  2. Underentreprenører –  anbud, koordinering og oppfølging, bl a:graving, fundament, VVS, elektro, varme, ventilasjon, maler, fliser, innredning, tak/torv ...

I korte trekk er dette det vi skal igjennom – ta gjerne kontakt så kan vi forklare mer.

  • Ønsket om hytte vokser frem
  • Første kontakt med kunde
  • Valg av tomt med tilhørende reguleringsbestemmelser
  • Befaring tomt med kunde
  • Hensyn ta tomt, kundens behov og romskjema - og ønsker om hyttas utseende
  • Første ide-skisse – sparring med kunden – litt frem og tilbake ☺
  • Tilbud på hytta
  • Kontrakt kontrakt (og avtaler med totalt 23 underentreprenører)
  • Søknad godkjenning fra kommunen  

 

Laftekompaniet tar gjerne ansvar for ditt hytteprosjekt fra A til Å.